سوتی دادن من!!!!!!
 
همیشگی ترین دیوونه وابری ترین عاشق
 
 
دو شنبه 16 / 7 / 1390برچسب:, :: 18:15 ::  نويسنده : پانيذ جوووون

سلام عزيزاي دل!!حالتون چه طوره؟


شرمنده اين قدر دير اپ كردم اخه مدرسه هاكه شروع شده من اصلا وقت نميكنم بيام اپ كنم

 

مخصوصا امسال كه بايد كنكورم بخونم!!


ولي نظراتونو توپست قبل خوندم مرسي ازهمتون مخصوصا از معصومه جون

باشعراي قشنگي كه برام

نوشته بود وهمچنين نيلوفر وگوگولي ونيما كه برا اپاشون خبرم كردن

اميدوارم ايندفعه  با نظراتون بتركونين!!هرکدومتون کمترازپنج تا نظر ندین ها!! 

سوتی!!!


امروز بادوستم الهام داشتيم ازمدرسه ميرفتيم خونه كه تو راه اقاهي (شوهر)يكي از دوستام كه تازه

عقدكرده رو ديدم كه باموتور اومده بود دنبالش Smileys


منم كه كنجكاااااااااوشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز همينطور كه داشتيم ميرفتيم داشتم اونا روهم نگاه ميكردم اخه ميخواستم ببينم

چطوري سوار موتورميشه و...

ازبس حواسم به اونا بود نفهميدم كه واردخيابون شديم ويه دفعه با صداي گوش خراش يه اتومبيل يك

متر پريدم بالا وديدم يه 206درست جلوي پاهام ترمز كرد!


ازبس ترسيده بودم پريدم به طرف دوستم وهلش دادم اون ور خيابون كه چيزي نمونده بود يه ماشين

ديگه هردومونو زير كنهSmiley

 بيچاره الهام هم ترسيده بود هم ازكارمن شوكه شده بود

بعدديدم اون 206 هنوز همونجا واستاده ودوتا پسري كه داخلش بودن دارن به ما

ميخندنشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز
دلم ميخواست خفشون كنم اشغالا رو


تازه بعدكه رفتيم همه دوستام كه منتظر اتوبوس اونجا ايستاده بودن داشتن به من ميخنديدن
خيلي كلافه شده بودم


شيطونه ميگفت برم دهنه همشونو سرويس كنم مخصوصا اون دوتا پسرارو ولي

اينكارو نكردم زيرا كه

 

شيطان دشمن انسان است ونبايد به سخنان او گوش فرادهيم!!!(جمله رو داشتي!!)

اين بود سوتي امروز من!

 حتما نظراتونو در موردش بنويسين


باباي[تصویر: 4784186_gBuAQ.gif]



نظرات شما عزیزان:

tara
ساعت0:23---19 مهر 1390
S.paniz asisam vebet khyli naze
ax bishtar bzar:-)


نیلوفر
ساعت15:26---17 مهر 1390
سلام دوست عزیز________$$_________$$$
_____________________$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
_آپم_________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___ $$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$___ __$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€


معصومه
ساعت15:25---17 مهر 1390
گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟

گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟

گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟

گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس من؟

گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟

گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟

گفتم: خدایا اینقدر نگو من گفت: من توام تو من


معصومه
ساعت15:25---17 مهر 1390
سلام مهم نیست دیگران خندیدن مهم این که به خیر گذشت

نیما
ساعت15:24---17 مهر 1390
خوبه
امان از دست شما دخترا
یکی نیس بیاد دنبال ما با موتور ماشین ما به فرغونشم راضی ایم


هاتف
ساعت15:22---17 مهر 1390
وضع بهتر شده بود
دریچه های آرزو را کمی باز کردم
دریایی متلاطم بود
پایانی نداشت
و هر دریچه
دریچه دیگری را باز کرد
بهتر
آن دیدم که دریچه ها را ببندم..


هاتف
ساعت15:21---17 مهر 1390
سلام..ممنونم دوست عزیز..

وبلاگ شما هم زیباست..

راجب آپت هم خدارو شکر خیر گذشت..

اونایی هم که خندیدن نگران نباش سرشون میاد..گهی زین به پشت و گهش پشت به زین..

منم لینکتون میکنم..

منتظر حضور همیشگیتونم...

یا علی


younes
ساعت23:12---16 مهر 1390
سلام وبلاگت عالی بود من تورو لینکت کردم
اگه خواستی میتونی مطالبت رو به من بفرست تا در وبلاگم با نام و وبلاگ خودت ثبتش کنم


هانیه شاید دوست جدیدت
ساعت21:32---16 مهر 1390
سلام عزیز دلم.لینکت کردم.خیلی بلاگت قشنگه.قربونت برم دوست دارم ندیده


mardetanha
ساعت19:24---16 مهر 1390
لینک شدید
ما رو به اسم جهنم سیاه به آدرس http://black-hell.tk لینک کن
کردی خبرم کن
ممنوون


پری
ساعت19:19---16 مهر 1390
سلام.ممنون که سرزدی عزیزم.
منکه موافقم.
درضمن سوتی جالبی بود


Gulrani
ساعت19:02---16 مهر 1390
سوتی باحالی بود خیلی جالب بود
راستی خواستی یه سر به وب من هم بزن اگر هم دوست داشتی تبادل لینک کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام دوست جوووونی های خودم پانیذجووون هستم چاکرهمتون هم هستم اگه دلتون خواست منو بلینکین!! بدون کامنت هم بیرون نرین!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همیشگی ترین دیوونه وابری ترین عاشق و آدرس nanaztarin-dokhi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 172
بازدید ماه : 172
بازدید کل : 91790
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 185
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics Button Graphics http://img4up.com/up2/12561251494672131940.swf کد موزیک می خوای؟